Często zadawane pytania

Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania. Jeśli Twoje pytania nie ma wśród nich, zapraszamy do kontaktu z nami.

W czym możemy Ci pomóc?

Jeśli złożyłeś podanie o pracę, otrzymasz automatyczne powiadomienie o jego otrzymaniu. Jeśli nie otrzymałeś takiego powiadomienia, może coś poszło nie tak. Staramy się udzielić odpowiedzi na Twoje podanie w ciągu 2 dni roboczych. Uwaga: nasze e-maile mogą trafić do folderu spam. Nie zapomnij sprawdzić folderu “Niechciane”.

Możesz zarejestrować się bezpośrednio w Duijndam Works za pomocą tego linku. Oczywiście można również odpowiedzieć na jedno z naszych aktualnych ogłoszeń o pracę kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie aktualne oferty.

 Wypłacamy wynagrodzenia co tydzień w środę. Wszelkie korekty wypłat są dokonywane w czwartek po godzinie 15:00.

W przypadku choroby, należy poinformować o tym jak najszybciej, najpóźniej jednak do godziny 8:30 pierwszego dnia choroby, zarówno agencję pracy tymczasowej, jak i pracodawcę. Agencja jest dostępna telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 5:00 do 8:30 oraz w soboty od 5:15 do 8:30 pod numerem telefonu: 0174 – 270 365. W przypadku zmiany i/lub pracy nocnej należy poinformować o chorobie co najmniej 2 godziny przed rozpoczęciem czasu pracy. Wszelkie inne sprawy można załatwić od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30. Nie przyjmujemy zgłoszeń o chorobie drogą mailową, za pomocą Whatsapp lub SMS. Więcej informacji na temat zgłaszania choroby znajdziesz w protokole dotyczącym nieobecności w pracy, będącym częścią naszej karty pracownika.

Dostęp do Twojej umowy o pracę tymczasową, oświadczenia o podatku dochodowym, wypłat i zaświadczeń rocznych masz przez Plan4Flex.

 Jeśli pracujesz z nami, zbierasz dni wolne. Jeśli chcesz wziąć urlop lub zwolnienie, najpierw skonsultuj się z pracodawcą. Jeśli zgadza się na twoją prośbę, możesz zgłosić swoje wolne dni/godziny za pośrednictwem aplikacji Plan4Flex. Dni wolne należy zgłaszać najpóźniej do piątku poprzedzającego tydzień. Dłuższe wakacje należy zgłosić co najmniej 2 tygodnie wcześniej.

Tak, jako pracownik Duijndam Works masz prawo do wynagrodzenia urlopowego w wysokości 8,33% faktycznego wynagrodzenia, a ponadto zbierasz także dni wolne. Chcesz wiedzieć, ile dni wolnych masz zgromadzonych? Możesz to sprawdzić na dole karty wynagrodzenia w aplikacji Plan4Flex.

Tak, jako pracownik Duijndam Works masz od pierwszego dnia prawo do Plus-Pensioen od Stipp. W programie Plus-Pensioen gromadzisz więcej emerytury niż w programie podstawowym i osoby żyjące w konkubinacie również mają prawo do emerytury partnerskiej. Ponadto nadal zbierasz emeryturę w ramach programu Plus-Pensioen (pod warunkiem), gdy zostaniesz niezdolny do pracy podczas trwania umowy o pracę.

Jeśli pracujesz dla Duijndam Works, możesz przesłać nam zmienione dane, wysyłając wiadomość przez aplikację Plan4Flex. (link do aplikacji Plan4Flex)

 Przede wszystkim ważne jest, aby pozostać sobą. Poniższe wskazówki mogą jednak pomóc w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej:

  • zapoznaj się z firmą;
  • ponownie przeczytaj opis stanowiska;
  • dobrze przygotuj swoją historię;
  • odkryj swoje mocne strony;
  • wybierz odpowiedni strój;
  • przygotuj pytania do zadawania.

W aplikacji możesz wybrać opcję “zapomniałem/am hasła” w sekcji “Moje dokumenty”. Po wpisaniu swojej nazwy użytkownika (liczba, którą otrzymałeś/am w mailu) hasło zostanie zresetowane. Jeśli zgubiłeś/am zarówno swoją nazwę użytkownika, jak i hasło do swojego konta Plan4Flex, możesz wysłać e-mail na adres info@duijndamuitzendgroep.nl. Wysyłamy wtedy nowe dane logowania drogą mailową. Uwaga: żądanie musi zostać wysłane z adresu e-mail, który jest nam znany.

Scroll to Top