Często zadawane pytania
Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania. Jeśli Twoje pytania nie ma wśród nich, zapraszamy do kontaktu z nami.
W czym możemy Ci pomóc?
Jeśli złożyłeś podanie o pracę, otrzymasz automatyczne powiadomienie o jego otrzymaniu. Jeśli nie otrzymałeś takiego powiadomienia, może coś poszło nie tak. Staramy się udzielić odpowiedzi na Twoje podanie w ciągu 2 dni roboczych. Uwaga: nasze e-maile mogą trafić do folderu spam. Nie zapomnij sprawdzić folderu „Niechciane”.
Możesz zarejestrować się bezpośrednio w Duijndam Works za pomocą tego linku. Oczywiście można również odpowiedzieć na jedno z naszych aktualnych ogłoszeń o pracę kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie aktualne oferty.
Wypłacamy wynagrodzenia co tydzień w środę. Wszelkie korekty wypłat są dokonywane w czwartek po godzinie 15:00.
W przypadku choroby, należy poinformować o tym jak najszybciej, najpóźniej jednak do godziny 8:30 pierwszego dnia choroby, zarówno agencję pracy tymczasowej, jak i pracodawcę. Agencja jest dostępna telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 5:00 do 8:30 oraz w soboty od 5:15 do 8:30 pod numerem telefonu: 0174 – 270 365. W przypadku zmiany i/lub pracy nocnej należy poinformować o chorobie co najmniej 2 godziny przed rozpoczęciem czasu pracy. Wszelkie inne sprawy można załatwić od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 17:30. Nie przyjmujemy zgłoszeń o chorobie drogą mailową, za pomocą Whatsapp lub SMS. Więcej informacji na temat zgłaszania choroby znajdziesz w protokole dotyczącym nieobecności w pracy, będącym częścią naszej karty pracownika.
Dostęp do Twojej umowy o pracę tymczasową, oświadczenia o podatku dochodowym, wypłat i zaświadczeń rocznych masz przez aplikację Plan4Flex.
Jeśli pracujesz z nami, zbierasz dni wolne. Jeśli chcesz wziąć dzień wolny lub urlop, najpierw skonsultuj się z pracodawcą. Jeśli zgadza się na twoją prośbę, możesz zgłosić swoje wolne dni/godziny za pośrednictwem aplikacji Plan4Flex. Dni wolne należy zgłaszać najpóźniej do piątku poprzedzającego tydzień. Dłuższe wakacje należy zgłosić co najmniej 2 tygodnie wcześniej.
Tak, jako pracownik Duijndam Works masz prawo do wynagrodzenia urlopowego w wysokości 8,33% faktycznego wynagrodzenia, a ponadto zbierasz także dni wolne. Chcesz wiedzieć, ile dni wolnych masz zgromadzonych? Możesz to sprawdzić na dole karty wynagrodzenia w aplikacji Plan4Flex.
Tak, jako pracownik Duijndam Works masz od pierwszego dnia prawo do Plus-Pensioen od Stipp. W programie Plus-Pensioen gromadzisz więcej emerytury niż w programie podstawowym i osoby żyjące w konkubinacie również mają prawo do emerytury partnerskiej. Ponadto nadal zbierasz emeryturę w ramach programu Plus-Pensioen (pod określonymi warunkami), gdy zostaniesz niezdolny do pracy podczas trwania umowy o pracę.
Jeśli pracujesz dla Duijndam Works możesz przesłać nam zmienione dane, wysyłając wiadomość przez aplikację Plan4Flex.
Przede wszystkim ważne jest, aby pozostać sobą. Poniższe wskazówki mogą jednak pomóc w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej:
- zapoznaj się z firmą;
- ponownie przeczytaj opis stanowiska;
- przygotuj swoją historię zatrudnienia;
- odkryj swoje mocne strony;
- wybierz odpowiedni strój;
- przygotuj pytania do zadawania.
W aplikacji możesz wybrać opcję „zapomniałem/am hasła” w sekcji „Moje dokumenty”. Po wpisaniu swojej nazwy użytkownika (liczba, którą otrzymałeś/aś w mailu) hasło zostanie zresetowane. Jeśli zgubiłeś/aś zarówno swoją nazwę użytkownika, jak i hasło do swojego konta Plan4Flex, możesz wysłać e-mail na adres info@duijndamuitzendgroep.nl. Wysyłamy wtedy nowe dane logowania drogą mailową. Uwaga: Prośva musi zostać wysłana z adresu e-mail, który jest powiązany z danym kontem.